loading...
عید نوروز 1393
حسین ملک حسینی بازدید : 7 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

خاطره ی یک رویداد جالب که انتظار آن را نداشته ام

 

خاطره ی یک رویداد جالب که انتظار آن را نداشته ام

به این سه تصویر دقت کنید؟!

همان طور که می بینید،این تنها خاطره ای است که برای من جالب بود.این خاطره موقعی اتفاق افتاد که:

در روز چهارشنبه۲۸/۱۲/۱۳۹۲ساعت۷:۳۰از خواب بیدار شدم.ناگهان چمدون را وسط اتاق دیدم.رفتم سوی مادرم و پرسیدم:می خواهیم کجا برویم؟مادر گفت:می خواهیم با عمه،مادرجون و عمو وخاله به شیراز می رویم.

در آن روز داشتم از خوشحالی بال در می آوردم.وسیله هایمان را حاضر کردیم.حالا آماده هستیم. 

خاطره ی یک رویداد جالب که انتظار آن را نداشته ام

در همین حاضر پسر عمه ی من یعنی حسین به سراغ ما می آید تا پیغامی را به پدرم یا مادرم برساند.او هم خیلی خوشحال بود.

حالا باید از خانه مان خداحافظی کنیم و برویم.امیدوارم در این سفر به من و پسر عمه خوش بگذرد.

خاطره ی یک رویداد جالب که انتظار آن را نداشته ام

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام!به وبلاگ عید نوروز1393خوش آمدید.این وبلاگ با توجه به پیک نوروزی،اداره و نوشته می شود. امید وارم از این وبلاگ خوشتان بیاید!!!!!!!!!!!#####
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 282